För första gången....

För första gången i mitt liv så har jag skrivit en hemtenta! Den ska senast vara inne ikväll så idag ska jag bara läsa igenom och fixa referenslistan. Det känns så... vuxet att göra detta. Jag har nog inte riktigt landat ännu i det faktum att jag är högskolestudent och kommer vara de kommande 3,5 åren.

Men det känns så bra! Det känns så bra att ha en riktning mot vad jag vill. Sedan hade jag inte förstått det minsta hur komplext detta yrke är! Jag tänkte först att vara förskollärare innebar att man var med och utbildade barnen men det är så mer komplext än så!

Vad som händer annars då?

Jag ska flytta i februari - till signalgatan. Det blir ett mindre ställe än vad jag har nu men även mycket billigare! Jag kommer sakna mitt ställe lite grann men det är bara att göra det nya stället mitt oxå ^^
Jag har träffat så mycket roligt och härligt folk sedan skolstarten! Sådana som får mig att må bra, skrattar med mig och bara finns där. Och det roliga är att de kommer vara här lika länge som jag =)

Klassen jag går i är härlig! Vissa människor har jag kommit närmare än andra men så är livet.

Idag så väntar även vissa saker som jag har tagit från Angelica:

Tentastäda =) Har kind of låtit lägenheten smutsa ner sig otroligt så idag ska detta åtgärdas! Kvällen ska tillbringas på Rindi, bakom baren denna gång när Gamemaskeraden går av stapeln!


Ha en bra fredag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kul att du börjat blogga igen :)

2011-11-25 @ 18:43:50
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0