Ledig dag

Sitter och kollar på en massa sidor på internet och drömmer mig bort lite grann.. Nu har jag fått energi till att fixa ordning min lägenhet. Nu ska vi bara se till att det håller i sig tills jag faktiskt kommer hem.

Just nu försöker jag få iordning en typ lista på vad jag vill göra.
Hittills har det blitt:

Få upp min världskarta på väggen och fixa med den
Göra iordning mitt kollage med bilder på soffbordet
Få upp lite tavlor på väggarna
Få upp en spegel
Fixa nån form av förvaring i badrummet
Fixa nån form av förvaring till hallen/nåt att sitta på.


Jaaa... det är lite som jag vill fixa, vi får väl se hur det blir =)

Föresten, kan ni inte tipsa mig om hemsidor till prylbutiker?


Kommentarer
Postat av: Jessica H

Åh, säg till om du hittar någon bra hemsida, jag håller också på och letar grejjer till min lägenhet. Hittills hänger jag mest på IKEA och Mio. Och om det är något specifikt jag vill ha så brukar jag googla det.

2011-01-17 @ 13:15:09
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/
Postat av: Madeleine

www.coolstuff.se är en sida med lite roliga grejer, men kanske inte exakt det du söker men kolla ändå :)

2011-01-17 @ 15:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0