Vuxenpoäng

Först så tänkte jag berätta nåt, som jag först hade tänkt hålla hemligt men som jag nu vill berätta. Mest för att då blir det mest verkligt.

Jag har ansökt till Förskolelärarprogrammet på Gotlands Högskola till hösten!

Nu är det så att känner ni mig så vet ni vilket stort steg det här är, och framförallt så vet ni nog hur läskigt allt det här är för mig.
Jag vet inte ännu om jag ska gå om jag ens kommer in. Jag ändrar mig varje dag men jag kommer att lita på känslan jag har när jag får beskedet.

Den svåraste frågan med allt det här är har varit; "Har jag rest färdigt för nu?"
Svaret är egentligen nej men jag har börjat känna att jag vill sätta igång med mitt liv på riktigt och jag känner verkligen på mig att jag skulle vara jättebra som förskolelärare!
Vad säger n?

Nu ska jag sätta igång med den här dagen! Ikväll väntar barnkalas (ja, ni läste rätt) för Frida och Hakan här uppe. Dom fyller 21 och 22 (igen, ni läste rätt). Det kommer bli ansiktsmålning, tårta, fiskdamm, you name it =)

Hoppas ni har en underbar söndag♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter som att du kommer få lite övning redan ikväll ;)

2011-04-17 @ 10:40:21
URL: http://maddiesworld.blogg.se/
Postat av: Jessica H

Åh, det blir säkert jättebra! Studentlivet är jätteroligt, och du kommer kunna resa ändå :)

2011-04-17 @ 10:51:33
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0