Lång dag...

Gårdagen var väldigt spännande. Först så snor en kille nyckeln till vår skurmaskin i matsalen, vilket gör att vi inte kan använda den, surt som fan. Efter ett antal timmar så hittade vi en extranyckel, men jag undrar fortfarande vad han skulle ha den till. Det finns inte direkt en efterfrågan för den sorts nyckel! Aja, efter det så rullar det in folk hela tiden så man hinner inte med det man ska göra. Surt som fan, igen. Sen på kvällen så bråkar tre väääldigt fulla grabbar om att dom skulle ha hjälp fortare eller nåt. Jag lyssnade inte direkt, så fort dom kallade mig för fitta och en kille i köket för svartskalle så ringde jag polisen. Sen så rullade det på hela kvällen så vi fick jobba över ett bra tag.
Phu! intressant arbetsdag!

Sen fortsatte kvällen med förfest och Harrys, en av dom bästa kvällarna hittills! =)

Denna dagen har mest handlat om att återhämta sig från gårdagen och slappa.

See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0