Saker att göra

Hmm.. har en del saker som jag verkligen vill göra nu! Vissa är bokade och så men inte andra..

Klippa och färga håret - Det kommer att ske (om ca 8 timmar faktiskt)

Åka upp till sthlm och träffa Emma helgen den 24-25 - Hm, jobbar på det men ser lite mörkt ut, min öppningshelg..

Åka och träffa Angelica - Måste bara kolla när det funkar med henne (nu finns det dock sovplats vad jag har förstått! =) ).

HA SEMESTER! - fixade ansökan idag! Dom två första veckorna i oktober är bara mina... =D

Ha askul på personalfesten på söndag - nemas problemas med mina underbara jobbarkompisar!

Supa ner vissa personer på ovan nämda personalfest - hehehe...

Jaa, det här är bara sakerna som jag kommer på just nu... Men men, det är väl så, om jag en dag inte skulle ha saker som jag vill göra, så skulle jag känna mig vilsen..

Men jag vill verkligen träffa mina underbara tjejer, jag saknar att ha dom på samma ö som mig..



Nej, nu börjar den här klockan-är-halv-ett-svackan komma.. Bums i säng så känns det bättre imorrn! =)

(Ja, bilder på mitt nya jag kommer att komma upp hit, ska bara ha tillbaka kameran från Sara.. )

Godnatt på er, mina kära vänner

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Jag vill se bilder på ditt nya hår! ;D

2009-09-04 @ 14:30:30
URL: http://jessicaikent.blogg.se/
Postat av: Emma

Två första helgerna i oktober... hm... jag har Jour den 3-4... men är ju ledig bara att jag itne får åka någonstans... komma till Strömsholm då? =P

2009-09-05 @ 12:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0