home sweet home

Ok, jag har varit hemma sedan igår natt men endå, har faktiskt inte suttit vid en data på hela dagen. Bara varit hemma.. 
 Men även varit inne på vaccinationsmottagningen på lassis och tagit min sista Twinrix spruta..
Och jag märkte ganska fort att jag fortfarande inte tycker om sprutor.. Det var faktiskt mycket lättare dom två första gångerna - Då hade man fortfarande Thailand att se fram emot. Vad hade jag att längta till den här gången??

Vad har annars hänt idag? Jag fick ett städryck så nu är mitt rum väldigt välstädat och garderoben är genomgången. Imorrn ska jag ta och städa bilen och tvätta. Tänkte även baka dom gudomligt goda Ana Banana Cakes! =)

Sitter och drömmer just nu. Har en annan flik uppe och på den står det www.destinationsydafrika.se
Nästa höst? (Yes! eller, förhoppningsvis!)


See Ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0