Snö!

Är det här uppe, ca 20 cm har det kommit idag (no kiddin!!!)
Men det är mysigt på sitt sätt men det är lite jobbigt med tanke på den där genvägen går igenom skogen (=snödrivor i massor!) Fast det är kul =)

Jag hade fått en kommentar (yay! fler såna tack!) från Freddy och här kommer svaren..

Varför vi skulle städa restaurangen? Ja du, mer än att det verkligen (verkligen) behövdes så har jag ingen aning =) Men det var ostädade toaletter som hade stått i ett halvår.. Ett stökigt kök.. Om du tänker på att dom har förmodligen bara gjort en otroligt slarvig städning och sen dratt.. Sen har vi även kånkat bord och stolar. Först till ena sidan av matsalen. Sen städa och olja in den delen som var tom. Oooch sen tillbaka med alla stolar och bord.. =)
Och det bästa? vi blev inte klara idag så vi ska dit imorrn igen.. Men men, vad gör man inte =)

Och människorna här uppe? Ja, lika knäppa som alla donken människor verkar vara! Så det blir nog väldigt bra =)

Oj, vad mycket donken prat det blev nu.. Aja, det får ni ta =)

Sitter nu och lyssnar Idol Erik - The Show Must Go On. Ok, jag brukar inte se Idol men i år så började jag se lite grann och man måste ju bara medge. Killen kan sjunga!!

Så nu ska jag höra den en gång till och laga min matlåda till imorrn, pannkakor =)

Bai

Kommentarer
Postat av: Freddy

Men jag vidhåller fortfarande... Varför ska NI städa restaurangen?? varför inte ta dit en städfirma?? Inte för att ni gör ett dåligt jobb men skulle det inte vara smartast?? :)



Din snö kan du få ha för dig själv, här regnar det. Hälsa de goa gubbarna som du delar stuga med. Det lär bli många fler kommentarer, var så säker =)

2009-12-01 @ 07:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0