Sälen!

Jaha, då var vi framme i Sälen. Efter en lååång resdag så är det ganska skönt att bara göra det vi gör nu.. Har precis ätit mat och ser nu på tv.
Vi är ganska trötta och sega så det händer nog inte så mkt mer ikväll... Vad har annars hänt under dom här dagarna då?

Ja, jag har packat och fixat hemma,
vi har tagit en båt, två tåg och en buss för att komma hit.
Vi har hunnit skriva anställningsbevis och gått en runda i restaurangen.. sen har det säkert hänt mkt mer men jag är så trött i huvudet så ingenting funkar just nu..

Aja, vi blev iaf skjutsade till stugan av Amir, jag ska även bo med Martin & Hugo i ca två veckor, tills resten av grabbarna kommer. Sen ska jag ha min stuga för mig själv (Yes!) till januari och då kommer resten av tjejerna..

imorrn så väntar mer uppackning (jag vet dock inte hur mkt jag ska packa upp här inne, jag menar -  2 veckor är inte mkt och sen ska fastighetsgubben som just nu bor i min stuga ha flyttat ut..) och sen ska vi även dra på oss vår äventyrslusta och ta en promenad för att se om vi kan luska ut vart vi är.

Wish us luck!!

Vi hörs imorrn när min hjärna har återhämtat sig från överhettningen från flytta, resa och all info som Amir slängde åt oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0