091105

Ok, jag tänker inte nämna det som många har nämnt idag, vädret. Förutom en sak, en kommentar som gjorde att jag älskar honom ännu mer. Anton, imorse när han hade vaknat så tittar han ut, ser snön och utbrister:

Snö! Tomten kommer nu?!

Kan man vara gulligare?

Imorrn så  jobbar jag natt så dagen skall spenderas med lite städning, tvättning och allmänt fix. Sånt som kanske inte är det roligaste men det måste göras, annars kommer det tillbaka och biter en i arlset senare.. =)

Ok, ögonen går i kors på mig, dags för sängen? Nog för att syrrans soffa är skön men när ungarna vaknar innan kl 6 så är det ganska skönt att få lägga sig i sin egen säng.


Out.


Ps. vet ni vad som skall pryda min vägg uppe i Sälen? Min resplanering för Sydafrika. Som motivering för att jobba arslet av mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0