söndagssol!

Som en hel del andra bloggar har sagt redan, Grattis Norge!
Inget emot Malena, hon var riktigt bra! Men Norge också..

Annars har jag varit på hästtävling hela dagen, riktigt roligt! Var banchef och det var kul och lärorikt =)
Emy var med Sofie så lite barnvakt var det även..
På tävlingen hann jag även med:
- Klättra upp på ett tak på en vagn för att få loss en kabel
-Klättra upp på en bomvagn och få ordning på 40 bommar, högt, tungt men roligt!
- Fånga in 2 hästar efter avramlingar
- Trösta 2 olika ryttare
- Bygga, riva och bygga om en massa hinder (ingen mening med att räkna efter, det är för många...)

Det där är min dag, känner mig ganska skönt trött nu, ni vet, som man känner när man har arbetat en hel dag med kroppen! =)

Blir nog en tidig kväll ikväll och imorrn väntar jobb 11:15-18:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0