mysig dag

Har varit barnvakt idag åt Emy och Anton, hur mysigt som helst! Kom ut dit vid elva tiden, vi lagade lite mat, Sofie åkte iväg och Anton tog sig en lur och så fortsatte dagen. Vi har även hunnit med rabarberpaj, utelek, hälsa på lamm och äta mat med pappa när han kom hem.. =)

Fick även lägga Emy sen på kvällen, eftersom Sofie fortfarande inte var hemma, mkt mkt mysigt! Ha en liten som kryper upp i famnen på en när dom somnar... =) (nej, ta det lugnt, det gäller inte mig på ett antal år! jag har mina substitut så länge..!)

Sitter nu i soffan med Jennie bredvid mig, hon sitter och pysslar och jag sitter med datan och ska snart börja pussla och tvn står på... Värsta pensionsparet.... =P


imorrn väntar öppning och sen på kvällen eurovisionfinal med lite vänner här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0