Slappardag, nästan

Hmm, mitt förra inlägg har inte kommit upp.. Men det står att det är utlagt.. Aja, teknikens under..

Gud vad jag är seg i huvudet idag! Vill bara ligga under täcket och se på film hela dagen men jag jobbar kväll...
Fast det är bara och inse, vi har så jäkla roligt på jobbet så det gör upp för allt annat! =) Inatt var vi dock extra flummiga, vet inte riktigt vad som tog åt oss.. Aja, vi jobbade på och vi skötte oss (nästan) hela tiden.. (förutom när Freddie började kasta pappersplan från köket fram till kassan... Men till allas vårt försvar så var det inga folk i restaurangen då...)

Nu ska jag försöka få upp lite energi och sen är det bara att äta nåt och sticka till jobbet...
Gud vad tid jag la ner på det här inlägget... =) Aja, nåt blev det iaf..

Everyday I wake up and it's still the same boring present. I don't think this future thing exists.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0