Hoppsan, det var ett tag sen..

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade, iofs så har jag varit bortrest men endå... Men jag har verkligen inte haft lust, men ska försöka ta tag i det nu... =)

Har ni tänkt på att ibland så kan man möta en gammal kompis och när man börjar snacka så märker man knappt av att man inte har pratat på ca 2 år. Det är lite mysko tycker jag, men ganska trevligt också.

Jises, det är fredag idag (har fortfarande inte riktigt kommit in i hela det här att hålla koll på dagarna ännu...). I helgen väntar nattjobb fre lör. Annars tror jag att jag bara ska ta det lugnt, kanske ta en fika med nån kompis (om nån har tid, det vet man aldrig.. =P ).

Nej, första inlägget får bli kort som attan (börja lite försiktigt sådär...)

Men jag ska försöka få upp bilder från resan och min och Angelicas utekväll, ska bara uppsamla energin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0