50 snabba

1. Hur gammal är du om fem år? 20,5+5=25,5  
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Hittills har jag bara hunnit träffa mamma idag, så mamma. Ikväll ska jag dock umgås med Emma
3. Hur lång är du? 165
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Chocolate med Johnny Depp
5. Vem ringde du senast? Angelica
6. Vem ringde dig senast? Sara
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Spelar ingen roll... Jag ska rida bara, drar väl ut runt 12-13
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och. Något litet och kort så smsar jag gärna, annars ringer jag helst
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Lutade mig bakåt nu och såg henne, så 10 sekunder sen?
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du i dag? 11, sovmorgon! (ska faktiskt jobba natt inatt...)
13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här och... en massa andra! Tycker om väldigt många men det är något speciellt när barn sjunger jullåtar
14. Vilken är din favoritplats? mmm, hemma. Tycker om att resa men den absoluta favoritplatsen är hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Har ju varit på några ställen som är totalt överskattade, Warsawa och Bangkok tex.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har du fler bra frågor?
17. Vad skrämde dig som barn? När min kusin "skojade" att han blev uppäten av en haj en dag på stranden.. Fick panik när jag inte såg botten efter det... Det har dock (nästan) helt gått över nu
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hmmm, Igår på jobbet men kommer inte ihåg vad vi skrattade åt..
19. Hur stor är din säng? 90
20. Vem sov du senast tillsammans med? Angelica, i Bangkok
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, eller, det berors lite på hur varmt det är... =)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Endre City?? Nej, Bara i Visby
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det berors på vädret! Vinter-skor, Sommar-barfota
26. Är du social? Försöker iaf.. =) Jo, ganska när mitt jobb tillåter (alltså inte på sommaren....)
27. Vilken är din favoritglass? Allt med choklad i =)
28. Vilken är din favoritefterrätt? Farmors cheesecake! eller någon god bärpaj
29. Tycker du om kinamat? Fråga mig om ett par veckor igen... Har inte hunnit komma tillbaka till att tycka om ris efter Thailandresan..
30. Tycker du om kaffe? Hell no!!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Nope, snurrar.
33. Kan du spela poker? Inte ens i teorin
34. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min farbror
35. Vill du ha barn? Absolut! Men inte ännu på ett bra tag
36. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska (hjälpligt..) och diverse ord o meningar på tyska, italienska o latin. Kan även lite teckenspråk
37. Har du någonsin åkt ambulans? Jo, i Chaing Mai
38. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv =)
39. Äger du dyrbara smycken? Nej, men dom är dyrbara för mig
40. Vilket är ditt favoritprogram på tv? hmm, Criminal Minds eller Bones
41. Kan du rulla med tungan? jup
42. Sover du med gosedjur? nope
43. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, en del har dock Emy nu men dom finns
44. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt hår...
45. Kan du byta olja på bilen? "Paaaapppa!!!" är min version av att byta olja
46. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nope... (inte än...)
47. Vilken var den senaste boken du läste? Brisingr
48. Läser du någon dagstidning? GA och aftonbladet
49. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix Megapol, heter det så?
50. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Soundtracks som jag vill ladda ner

Kommentarer
Postat av: Sofia

vadå, är du trött på ris? ;) jag måste verkligen tycka om ris har jag insett, för det är det jag ätit mest av sen jag kom hem faktiskt... hur sjukt det än är :P och jag tycker fortfarande att det är gott!



ikväll blir det dock potatisgratäng, smarrimumma! vi får ses snart! kramar

2009-03-20 @ 14:29:37
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0