"Så är det att bo i stan, gumman"

Detta sades av min mamma för ca fem minuter sedan, när jag pratade med henne i telefon.
Jag ringde upp henne för att säga att jag sover hemma inatt efter jobbet... Anledningen?

Dom bygger om nånting på utsidan av huset där jag bor nu = borrljud i intervaller på 10-25 sek...

Jag slöt vid tjugo i fem, somnade vid sextiden, jag borde inte vara uppe nu!

Så kommande natten tillbringas i Endre (så om någon av mina grannar planerar att bygga om ngt, gör det idag!!)

Nu ska jag försöka halvsova eller ngt och sen så är det fika med Angelica planerat! =)


Out

(ps. om jag låter bitter just nu så är det för att jag är det just nu! ds)

Kommentarer
Postat av: Emma

Bit ihop... krogen på lördag!!! =P

2009-07-01 @ 21:53:09
URL: http://aniqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0