Då var man 21 då...

Det har varit en bra födelsedag, jag har väl iofs gjort i princip ingenting men endå =) Jag tycker fortfarande att födelsedagar ska firas med familjen, men mamma och pappa kommer ju imorrn så det är bra! =) Och jag har ju faktiskt pratat med hela familjen idag! mamma, pappa, mattias, jocke, sofie och emy och anton. Det var iaf det bästa samtalet på hela veckan! När man hör Emys röst i telefonen som säger "Grattis på födelsedagen Anna!" och sen Anton som säger samma sak och en massa efter det. Jäklar vad dom har börjat pratat nu!

Gick en skön promenad idag och då fann jag detta, jag gissar björn men jag har ingen riktigt koll, nån annan som vet?




Vad tror ni? Björn? Eller ngt annat djur?

Aja, god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica Hallvede

Jag skulle säga att det är en kanin eller hare :P

2009-12-18 @ 13:18:32
URL: http://jessicaikent.blogg.se/
Postat av: Jessica Hallvede

p.s björnar ligger i ide nu ;)

2009-12-18 @ 13:20:21
URL: http://jessicaikent.blogg.se/
Postat av: Fröken Lindström

Nä jag såg Björn på Donken här hemma igår så det var nog inte han.

2009-12-18 @ 14:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0