Vårdopp!

Ja, det blev dopp i havet, det var bara att inse att jag inte skulle slippa undan.. =) Nej, det var faktiskt riktigt roligt, framförallt dom som gick förbi oss precis när vi skulle springa i och frågade "ska ni bada?!?!... Får vi titta på??"

Och det var inte varmt i vattnet men när man kom förbi den första chocken så.. =) Och vi doppade oss på riktigt, huvet och allt (även om Jennie fick kämpa lite med det.. Men ska man göra det så ska man göra det ordentligt!)

Annars så satt vi på stranden ganska länge innan badet och åt en jättegod pastasallad som Elin hade gjort och pratade om allt mellan himmel och jord, precis vad jag behövde efter 10 dagars jobb! Så skönt när man känner hur all stress och trötthet bara rinner av en medans man skrattar åt varandra! Det är något som alla behöver och jag är lyckligt lottat som har mina änglar i mitt liv! =)

Håller på och spånar med Emma om vi ska lyckas åka upp till El Stockholmo någon gång i Maj. Göra lite shopping, lite festa och träffa Jonas och hans kompisar. Hoppas verkligen att det klaffar någon dag! Men nån dag måste jag ju vara ledig samtidigt som Emma... =)

Ikväll väntar Jennies farmor och farfar. Dom ska "godkänna" mig för att få bo i deras lägenhet med Jennie... -.-
Är faktiskt lite nervös, men hoppas det kommer gå bra!

Jocke och Liam är här, och mamma kommer snart hem från jobbet så jag ska umgås med dom lite, plus att jag ska be pappa hjälpa mig byta däck på min bil.
Det är väl därför man har pappor? =)

Vi hörs ikväll, och förhoppningsvis har jag fått godkänt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är ju galen! det ska va TJUGOåtta grader, inte åtta! ;)

2009-04-13 @ 18:43:12
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0