Mer bilder

Det går jättebra med städandet... -.- Men det är ju roligare att sitta här och nu fick jag verkligen lust att lägga upp diverse bilder!
Så här kommer lite fler =)





"Genom ett regnigt Europa" var väl vårt soundtrack till den här resan (eller vad säger du Angelica?) Det här var  iaf nån form av utställning, tror det hette "Buddy Bears". Det fanns en björn för varje land som är med i FN.
Vad tycker ni om dom ursnygga poserna? =)

Är vi svenska eller är vi svenska? Det här fanns då på "vår" björn..

Inte det roligaste stället vi besökte men jag tyckte det var bra att vi åkte dit. Lärorikt (gud, vad roligt det låter..)


vår 4 timmars guidad tur genom Prag. Det var väl det sista kulturella vi gjorde på den resan.. (eller, sedan dess vi var ju för tusan kulturella för 10 år framåt!)


En klassisk bild på en gränd i Venedig! =) Staden man alltid går vilse i.. (jag vill hemskt gärna se er försöka!) =D


Och så avslutar vi med lite gamla minnen =) Plus mina tre små sötnosar som såg ut som små änglar på julafton.. =)

Skulle vilja skriva att jag ska gå och städa nu, men det lär jag inte göra.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0