Sjukling

Varit borta ett par dagar, sorry about that..
Har legat sjuk, inget att rekommendera (dock väldig bra bantningsmetod, har knappt ätit sen i söndags och det märks...) Har börjar må lite bättre idag, ingen feber iaf, och "målet" är att komma tillbaka till jobbet på lördag..

Det har var första gången jag sjukanmälde mig på över 2 år!

Planen för ikväll var att ha Thailandreunion med tjejerna men tyvärr så funkar det inte riktigt.. Vill inte smitta ner dom (har en liiten känsla av att vår vänskap kanske inte skulle överleva en sådan händelse...) Hoppas det blir en annan gång..

Sedan så var även planen att jag skulle ut till Emma men inte heller det blir av..

Aja, bara att försöka bli bättre så snart som möjligt!

Ska återgå till min närmaste vän de här senaste dagarna - soffan

Kommentarer
Postat av: sofia

anna! jo, vi saknade dig ikväll! typiskt att du skulle gå och bli sjuk liksom! när jag var sjuk över påsken (massa feber och huvudvärk och förkylning) hade jag dock matlust så inte ens fick man bli lite smalare av att vara sjuk, vafan liksom, inte en endaste bra grej med att vara sjuk då liksom :P



hoppas du kryar på dig snart så att vi kan ses! jobbar du på lördag kanske jag svänger införbi ;) (jobbar du natt eller dag förresten? hehe) kraaaaam!

2009-04-24 @ 01:02:26
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0