Räfsa löv

Vad det är skönt när solen skiner! Allt blir lite roligare, lite lättare, lite mer.. ja.. bättre! Har varit ute och räfsat löv med mamma idag, hon mår mkt bättre föresten! Hon är väl näst intill frisk nu men läkarna vill att hon ska vara sjukskriven ett tag till.. Men det är väldigt skönt att hon mår bättre!! =)

Kommer ni ihåg fagningen man hade i skolan? Det var riktigt roligt! (kan ha ngt med att man slapp skolan...) Kom bara att tänka på det helt plötsligt.. Vart brukade ni faga någonstans? Vi fagade alltid samma änge i Endre, och vi lyckades till och med att vi fick faga där på högstadiet. Men på gymnasiet var det stopp, då fick vi inte åka dit...

Ska iväg till jobbet snart, jobbar stängning och det kommer bli lite spännande för jag kommer verkligen inte ihåg vilka jag stänger med.. Aja, lite spänning har väl aldrig dödat någon..

Imorrn kommer det bli hudvårdsparty hos Lena, har ingen aning om hur det kommer bli men men det visar sig.. Sen ska jag smita lite tidigare där ifrån och gå med syrran och barnen på påskmarschen (hur stavar man det ordet?). Hon ringde förut och frågade om jag hade sagt det för barnen har pratat om det hemma.. "Nej, sa jag. Dom tyckte att jag skulle gå med och jag sa att jag skulle kolla". Och det har dom då tolkat att jag skulle gå med. Jag tycker att barns logik är väldigt intressant att lyssna på, har ni någonsin hört ett par 3-4 åringar prata? Tro mig, det är intressant, underhållande och du får lära dig en hel del nya saker! =)

Nä, nu ska jag äta lite och sen till jobbet!

PS. Föresten, om det regnar imorrn så kan ni skylla på mig, jag dödade en spindel förut. Men till mitt försvar säger jag:
He had it coming! DS.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vi ses hos Lena i morgon =)

2009-04-08 @ 16:37:51
URL: http://maddie88.blogg.se/
Postat av: Sofia

känn dig skydlig anna - DET REGNAR UTE! :P men jag kan trösta dig med att smhi igår kväll faktiskt visade regn fram till 12 idag. men kommer det en enda droppe efter lunch vet vi alla vem vi ska skylla på ;)

2009-04-09 @ 09:29:33
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0