nerver

Börjar bli lite nervös inför mitt samtal med Magnus imorrn..
Jag vet liksom inte riktigt hur det kommer vara eller hur det kommer gå.. (men det är iaf bättre att det är magnus)
Jag hoppas verkligen på att det kommer bli bra, men annars så är det bara att försöka vända på det och lära sig av det.. (bara och bara).
Jag är ganska dålig på att ta negativ feedback (även kallat kritik...), eller jag kan se det "positiva" eller det jag kan lära mig av det efter ett tag, men det tar en stund att komma dit..

Blir man nånsin "bra" på att ta kritik? Eller blir man bara bättre än gårdagen?

Är ganska trött nu så jag tänker nog gå o lägga mig tidigt..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0