Kors i taket

Fick bra nyheter på jobbet idag! =) Det är inte det som man brukar få.. Eller, vänta här.. Jag fick faktiskt två! En av Sofie och en av Björn..

Jag ska få bli swing i sommar! Med början i Maj! =D Det betyder att jag kommer gå med en skiftledare och ha mer ansvar än vad jag har nu.. Ska bli riktigt kul och förmodligen lärorikt! Vet dock inte med vem jag kommer gå med, men det blir nog bra vem det än blir.

Sofie gav en annan underbar nyhet (hallelujamoment säger jag bara!). Den handlade om med vem jag ska ha mitt medarbetarsamtal med =)

Ska hoppa in i duschen nu, sen så är det en slapparkväll som väntar, jobbar nämligen 9-19 imorrn

Ha en trevlig kväll!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0