I'm free, I'm free!!

Varit lite bloggtorka senaste dagarna, och när jag har kollat runt på lite bloggar så märkte jag att jag inte var den enda! =) Skönt att inte vara ensam.. =P

Kom precis hem från jobbet, jobbade över i en halvtimme ungefär, ganska mkt att göra men helt ok, det är faktiskt roligare då!

Men nu är jag LEDIG i TRE dagar!!! =D Ska bli så underbart skönt! Har inte mkt planerat, ska kanske ut imorgon (får se vad ekonomin tillåter) sen åker mamsen och papsen till sthlm på söndag morgon och kommer tillbaka onsdag kväll, så det är 4 dagar ensam hemma! =) Varav två av dom är jag ledig!

Nä, lite mat i magen och sen funderar jag på ett skönt bad..

Have a nice weekend everybody!♥

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Gud vad skönt att vara ledig! Jag skulle ha varit det i morgon, men det sket sig... Aja, får väl tänka på pengarna ;)

2009-04-17 @ 23:59:59
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-18 @ 00:02:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0