090406

Samtalet med Magnus imorse gick (faktiskt) bra, det är saker som jag ska jobba på och det är jag medveten om sen tidigare så det är bara att jobba vidare!
Vad har annars hänt idag? Jobbade, träffade Angelica, hon var även smakråd när jag köpte en jättesnygg vårjacka! (Tack!) =)

Fick sms av Jennie för en stund sen, vi diskuterade lägenhet och dyl. Hon skrev att vi kanske kan få hennes farmors lägenhet i maj. Dom flyttar ut till Tofta och då kan vi "testbo" ihop, se om vi stryper varandra efter ett tag..
Då började jag tänka på det här med att flytta hemifrån, det är en sak som jag vill göra men samtidigt är rädd för att göra. Själva grejen med något nytt, ganska skrämmande och inte hemma, tja, skrämmer mig litegrann..
Men är inte själva grejen med barn att dom faktiskt har sina egna liv och flyttar hemifrån? Men det här är väl en av dom gångerna som man bara får ta steget, och hoppas att man landar mjukt..

Vad jag kände att stämningen sjönk nu... Aja, behövde skriva av mig litegrann, det är skönt, lite som terapi.
Men föresten, vad kände ni innan ni flyttade hemifrån? Var ni rädda för hur det skulle gå? Om ni skulle klara det? Eller var det bara jätteskönt att komma hemifrån?

Nu ska jag se färdigt filmen jag håller på att ser (Josef - Drömmarnas Kung) sen ska jag sussa, börjar 9 imorrn..

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Jessica H

Flytta hemifrån!!! Jag tyckte också att det var sjukt läskigt, men nu fattar jag inte hur jag någonsin ska kunna flytta hem igen... :P

2009-04-07 @ 23:52:17
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/
Postat av: Sofia

Håller med föregående talare! I alla fall tycker jag det är riktigt skönt att inte bo hemma :) Och om man mot all förmodan inte skulle trivas så kan man ju alltid (nästan iaf) flytta hem igen... Så jag säger: Go, go, go! :)

2009-04-09 @ 10:25:07
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0