Nytt rekord, Kallis och Lars med kalsongerna

Där har ni min lördagnatt.. Jobbade, som vanligt, när sista riktigta festkvällen i sthlmsveckan var.
Nytt rekord, så chefen tog fram skumpan =) Sedan hade vi bestämt att efter jobbet så skulle vi sticka ner till Kallis och bada..
Sagt och gjort, vid fem på morgonen så traskade 15 McDonaldspersonal ner genom Visby till Kallis. Sedan var det inte alla som vågade att bada, men vi var 6-7 pers som hoppade ner i vattnet (det var skönt!) Efter en halv timme av, ja vad kan man kalla det, plask och lek? Det var iaf en massa flum, hopp och iknuffande.. =)

Sedan när vi kommer upp till dom som har vaktat våra saker så står det en kille i kalsonger där... okeeeej, tänker vi..
Han hette iaf Lars, kom från sthlm (nån som är förvånad???) Han hade varit på en fest men tröttnat så han skulle gå, men han fick inte tag på sina kläder... (weirdo...) Så han stod och hängde med oss ett tag tills han (till vår lättnad) sa att han skulle gå hem.

En liten stund efter det så bestämde vi oss oxå för att traska hemåt, jag kan bara säga att pappa såg lite road ut när jag kom hem vid sju, våt i håret och säger.. "Vi drog till Kallis efter stängningen =)"

Nu är kl halv sex och jag gick upp för en halvtimme sen, ska äta om en timme och börjar jobba om 2 och en halvtimme, och jag jobbar till fem i morgonbitti. Kallis igen kanske? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0