Vem behöver gym....

När man har en Emy?

den meningen säger egentligen allt, men jag var i alla fall hemma hos Emy idag. Och vi uppfann lite nya gymövningar..
Vad sägs om;
Armträning- tag Emy och låt henne "flyga", ta sedan emot henne. Grym träning för armarna!
Benträning- Sätt Emy på nån av dina fötter, håll i hennes händer, sedan är det bara att lyfta, byt sedan fot när du vill. Här har du även en extra pusher, Emy skrattar nämligen hela tiden och så fort du sätter ner foten säger hon : Igen! så räkna med intervall träning =p Detta är grymt för låren och rumpan!
Magträning- När man ligger ner så kommer Emy ofrånkomligen att komma springandes och kasta sig på dig och skratta, så man ligger och spänner magmusklerna konstant för att det inte ska göra för helvetiskt ont, detta gör att magmusklarna jobbar väldigt mycket!

Märks det att passa Emy är även som ett gympass? Fast jag älskar henne =)

Bai

Dagens Hiss: Emy...
Dagens Diss: Mitt humör fortsätter att pendla som en farfarsklocka...

Kommentarer
Postat av: angelica

Dagens citat: Pendla som en farfarsklocka! hihi
Jag är glad att du är min vän <3

2007-09-19 @ 22:05:20
URL: http://angelicahafelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0