Ooops...

Ja, jag har inte bloggat på ganska länge.. Nu skulle jag i och för si kunna skylla på en massa saker men ni kommer ändå inte tro mig, så vi säger bara; jag har inte bloggat på ett tag, that´s it.

Jag har varit på helskumt humör idag, ni vet när man är på dåligt humör fast man inte vet det (ok, det där lät mysko men fatta vad jag menar...!) Men iaf, idag på jobbet så gick jag från att vara på bra humör till att på en millisekund komma ner på det röda på humörmätaren...
   Och så svängde mitt humör hela dagen, det måste verkligen ha varit jättekul för mina arbetskompisar, som förmodligen inte visste vilken humör jag skulle vara på från en minut till en annan...

Men lyckligtsvis så blev humöret betydligt bättre när jag kom hem till Angelica!
  Sen, vår vana trogen, satt vi och pratade och fikade i ett par timmar, det är helt otroligt vad man kan prata så länge! Vårt favvo-ämne är ju såklart, vår resa!
   Just nu är det det enda som håller oss båda igång känns det som...Jag längtar redan nu! Jag vill iväg, bort från den här ön ett bra tag! Sen får vi se om vi kommer till Asien nästa vinter eller inte, det vore nice, eller vad säger du?

Nej, nu ska jag gräva i kartongen med alla mjukisdjur och se om man hittar något passande.. (en person kommer iaf att fatta...!)

Bai

Dagens Hiss: Angelica, en extremt bra och fin tjej! Glad att vi är kompisar!
Dagens Diss: Mitt humör, jag behöver inte säga något mer (jag är hemskt ledsen, alla ni som jag har fräst åt idag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0