Oj,

Vad gör man när man kommer på att man mår bättre pga en person, eller några stycken?
Hur tackar man en sån person? Kan man tacka dom? Hur säger man?
  Säger man, "Tack, tack för att du fick mig att må bättre, tack för att du/ni fick mig att förstå att jag hade ett värde"

Hur säger man det?
   För 3 år sedan så hamnade jag i den här situationen att jag träffade några mycket speciella personer som fick mig att inse detta, och på grund av dem så började jag bygga upp mitt liv och självförtroende, och det gör jag fortfarande..
  Ibland så tänker jag, "Tänk om jag inte hade träfffat dom? Vad hade hänt då?"  Jag vet inte svaret, men jag vet att det inte hade varit något bra..

Men jag skulle vilja tacka alla mina speciella personer, Jag vill inte namnge, för ni vet vilka ni är och jag hoppas att ni vet att ni kommer alltid vara i mitt hjärta!

Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0