Mjukisdjur hittat!

Vad man kände sig mogen när man skrev den meningen.. =P
   Nu har jag och pappa (läs, pappa) precis burit ner två stoora kartonger med mjukisdjur och sen hade vi nostalgitripp =)
   Hittade min gamla älskade nalle men den är tyvärr alldeles för stor för resan =(  Sedan hittade vi en massa andra saker som drog fram minnen och sen hittade jag... min och sofies gamla katt! =)
   Den är gammal, sliten, älskad och namnlös, och framför allt, liten =) Så den ligger numera på mitt rum och den ska med och se Eiffeltornet har jag bestämt! 
  Kom bara på att jag ska fråga Sofie om hon kommer ihåg nåt namn till den, för mitt minne står helt still...

Nu ska jag äta och sen åka till jobbet..

Bai

Dagens Hiss: Nostalgitripp bland mjukisdjur
Dagens Diss: Vädret.... =( Welcome to the höstvädret på Gotland....

Ps. Läs Angelicas blogg, hon berättar *hostskryterhost* om att hon var min dagens hiss =)
http://angelicahafdelin.blogg.se/1190232574_humrhjare.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0