Finally!

Idag kunde äntligen jag och Carro fika! vi har väl bara pratat om det sedan juni och inte kunnat förens nu.. Det säger väl ganska mkt om hur olika vi jobbar på donken?
  Fast vi har fikat förut, men det har varit när en av oss har slutat när den andra av oss har haft rast eller när vi har haft rast samtidigt..

Men det var väldigt trevligt, jag tycker om att prata med Carro, ibland är hon som en storasyster, hon kommer med råd och hjälper om man behöver, och det har jag behövt på senaste!!
Men förhoppningsvis så har allt löst sig, trots att jag har undvikigt det...

Nu ska jag sussa innan jag somnar framför datan..

Bai

Dagens Hiss: Carro, och alla andra kompisar!
Dagens Hiss*2: Var på Dm:et idag, det var så kul! Och alla var så duktiga!
Dagens Diss: Varför ska jag alltid vara så feg?

Kommentarer
Postat av: angelica

Vi syns på måndag! Ska bli trevligt som alltid. Flumma och längta lite tillsammans.. Har förresten inte hittat nåt gosedjur, men har nog nån på g ^^
Kramar <3

2007-10-04 @ 23:18:55
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0