Pappsen 50 år, eller vi firar det iaf..

Pappsen fyller 50 på torsdag.. (han börjar bli gammal, fast han är i förnekelse just nu...)

Så¨nu är det mamma, pappa, jocke, liam, sofie, sonny, emy, anton, mattias och jag hemma och snart är det mat.. Och som vanligt när det är hela familjen här så är det så där lagom trångt..
 
Föresten, (nu kommer Angelica spricka av stolthet...), jag var och shoppade igår och jag köpte, tro det eller ej, en klänning! plus att jag hittade ett par jättesnygga svarta kostymbyxor och ett par tights.. plus att jag köpte ett halvårskort på badet,
  Och där var jag idag, efter jag hade varit barnvakt åt Liam, vilket innebar att han väckte mig tre gånger under natten, så då var det bara att fixa välling... jättekul vid halv fyra på morgonen...
  Men iaf, tillbaka till badet.. jag försvinner iväg lite grann då och då när jag skriver märker jag nu.. =)
  Men det var jätteskönt att bada, ska dit imorrn tror jag!

Men, nu ska jag iväg och äta mat med hela familjen!

Bai

Dagens Hiss: Jätteskönt att bada, och nu ska jag komma igång att träna har jag tänkt..
Dagens Diss: Känns som om jag var vaken hela natten, kommer vara sååå trött ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0