Bio ikväll, wanna join?

Ikväll ska jag och Malin gå och se Rattatoullie, eller hur det nu stavas.. =P
Den verkar så bra! Det ska bli så kul och bara få koppla av ett par timmar i biomörkret , of course med godis och annat gott.. =)
Men först ska jag till Reno (aka Videomix...) och lämna filmen brorsan hyrde igår, han glömde såklart den när han blev skjutsad till stan och jobbet förut idag..

Just nu så fick jag en sån lust att åka till Rom igen, att få gå på alla smågator, speciellt dom gator där det finns fruteria, eller nåt sånt heter det iaf, mmm, det är så gott!

Nä, Angelica, vad säger du? Sticka iväg på en sista minuten resa?? Komma bort från den här ön ett tag??

Dagens Hiss: Ledig hela helgen =D
Dagens Diss: Höstväder... =(

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, va det hade varit mysigt! Lite försmak lixom.. Men då tror jag min budget spricker :( Blä... Vi får hålla oss ett litet tag till! Kramar

2007-10-24 @ 21:09:45
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0