Terrorister= Turister...

Nej, jag har inte blivit främlingsfientlig, jag har bara varit på promenad med Jennie =)
Vi gjorde det traditionella, vi tog en promenad och pratade och pratade och pratade lite till, men det är väldigt mysigt =)
I alla fall, så skulle Jennie berätta om ett formulär hon hade fått en gång på ett plan, då man skulle fylla i om man var en terrorist, om man kände nån som var terrorist, eller om man kände någon eller om man själv hade någon kontakt med en terrorist-cell,
  men varenda gång Jennie skulle säga terrorist, så blev det turist (behöver jag säga att jag skrattade =P )
Men se det positiva Jennie, det du gjorde var ren underhållning =D

Jennies felsägningar gjorde i alla fall att jag kom ihåg ett plakat jag såg i Barcelona, när vi var i en park (fråga mig inte vad den heter...) Det stod iaf:

Why call it tourist season, when we can´t shoot them?

Jag måste erkänna att under sommarna här på lilla ön så känner jag nästan samma sak, men bara nästan =P

Bai

Dagens Hiss: Umgås med Jennie =)
Dagens Diss: halt som in i *******

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Just det ja! Ja, den skylten var ju skön! Åh, Barcelona, vi måste dit igen! :D

Abrazos

2007-11-19 @ 22:35:15
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0