små oskyldiga flickor...

Det är vi det, jag, elin och jennie..
Vi skulle aldrig göra nåt dumt eller så (glorian lyser klart..)
Fram för allt så skulle vi aldrig åka till ofta strand i december, få för oss att vi ska klättra över den låga muren till rutshkanan och se gå upp för trappan och sen tar vi den andra vägen ner, vi går i själva kanan! (aldrig...!)

Men vi hade kul, dock så verkade kanan ganska instabil, det är nästan att man ska säga till kommunen att rusta upp den...! Det skulle bli ett kul samtal..

"ursäkta mig, men ni borde rusta upp rutshkanan i tofta, jag gick i den idag och den är jätteostadig!" =D

jaja, vi hade kul i alla fall! =)

Nu ska jag vila ut efter min lediga dag, börjar jobba igen imorrn, dock ska jag skjutsa brorsan till skolan först..

Bai

Dagens Hiss: umgicks med elin och jennie, vi åkte till tofta, behöver inte säga mer
Dagens Hiss2: mindre än ett halvår till vår resa! längtar!!
Dagens Diss: vädret...

Kommentarer
Postat av: Popelin

Haha, oskyldiga är precis vad vi är. Vi var ju faktiskt inte ens där :P

2007-12-08 @ 11:48:59
URL: http://popelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0