SJ - Friend or Enemy?

Ok, vad säger ni? vän eller fiende? Jag börjar lyta mot fiende sidan nu alltså..

Om någon hade missat det så var det lite av ett helvete att försöka ta sig hem till jul. Anledningen att jag faktiskt kom hem var dom underbara människorna på Skyways, inte SJ...

Och när jag kom hem från jobbet idag så väntade ett mail från SJ där det ungefär stod

"Du vet tåget du hade bokat till den 31 jan? Sorry men det är inställt."
(ok, jag vet att ni vet att det inte stod så, men jag är liiite bitter, ok?)

Efter 35 min i telefonkö hos kundservice så kom jag fram till en tjej som efter lite om och men kunde hjälpa mig..
Så det kan gå, det kan gå i teorin.. Det blir lite tajt med tid på Arlanda men vi hoppas på det bästa, eller som tjejen i telefonen sa:

"Om du märker att du inte hinner så ring hit - då är vi tvingade att sätta dig i en taxi."

Är det bara jag som tycker att det yttrandet är lite roligt från SJ?

Aja, nu tar jag mitt bittra humör och går och lägger mig.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0