Man far spark si själv i rövi å upp å ränn igen

Ok, jag är den första som erkänner det - jag är extremt dålig på att uppdatera bloggen... =/

Men dagarna rullar på här uppe i Sälen, så man glömmer liksom bort att dagarna går.. Och sen så har det hänt så mycket annat att jag hellre har koncentrerat mig på att komma underfund med allt det.

Tankarna går mycket nu kring framtiden - vad ska man göra? jag växlar mellan mitt självsäkra jag som mest säger att det löser sig och att det kommer att komma tillslut - det jag vill göra när jag blir stor. Sen kommer den inte så självsäkra sidan fram och det är då jag helst vill ha nån som säger till mig - Det här ska du göra!.

Men livet fungerar inte så va?

Jag har haft en sån hemlängtan nu i ett par dar.. Eller är hemlängtan rätt ord? Det är mer Familjlängtan om ni förstår vad jag menar. Jag saknar min familj, mina fina föräldrar som jag brukar träffa ett par gånger i veckan, mina fina älsklingar Emy o Anton, syrran som jag känner att jag kommer närmare och närmare ju äldre vi blir.
Lillebror har jag ju i alla fall här - fast så mycket hinner man inte umgås =)  Min fina storebror som är som en trygg famn man alltid kan lita på.

I MISS YOU!

Sen alla mina fina vänner som jag längtar tills jag får se igen!
En av dom får jag i alla fall se den sista januari för då åker jag och Angelica på en solsemester! Det är precis vad jag behöver nu!

Naj, ja far spark mi själv i rövi å upp å ränn igen!

Nu får det vara slut med självömkan, imorrn är en ny dag!



Så här fina var jag och Angelica på studentbalen 2007! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0