"Det var nog dagens vurpa det!"

Ja, dagarna rullar på som aldrig förr.. Det är jobb, fest, vänner, backen och allt därimellan som ska hinnas med =)
Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på vad som händer här uppe men dom bästa kommer liksom upp på fejan endå. Så det är bara att hålla lite utkick där.
Jag åkte idag, själv för det mesta (ganska skönt att kunna hålla sitt eget tempo + kunna lyssna på musik när man åker) Lyckades ta första vurpan och som med allt annat jag gör så blev det en ordentlig en - men ta det lugnt nu (angelica) genom ridningen så har jag lärt mig att ramla rätt så jag  slog mig inte. Men det var tydligen en snygg vurpa (volt) för liftvakten kallade den för "dagens vurpa".

Men förutom vurpan så lyckades jag åka hela knappliften (stavning?) utan att ramla! Me like - trots att det tekniskt sett inte ens är en hel backe men men..


Nej, nu ska jag sussa för imorrn så blir det roadtrip till Mora för mig och andra Anna. Hennes bil är mongo så vi ska lämna in den på fixning =)

Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0