Sconesbakisfrukost

Det är helt sjukt hur delade ens känslor kan vara. Vi åker ifrån Sälen om mindre än två veckor och på ett sätt så kan inte tiden gå fort nog, för jag vill HEM! Men på ett sätt så vill jag frysa tiden för jag vill inte lämna min underbara, älskade sälenfamilj!
Vi var ute igår, jag med till allas stora glädje. September spelade och det var väl helt ok, men sjukt mycket folk! Vi dansade och drack och hade det mest så jäkla bra =)

Man får ju försöka ta vara på dom sista dagarna nu, fast jag jobbar typ varje dag tills vi åker, men det går nog det också!

Och när jag kommer hem så väntar så mycket roligt att jag vet inte vart jag ska börja! Det är tävling med GLR, det är födelsedagar, det är fix och trix i lägenheten, det är valborg ... och så mycket mer!

Btw, vad ska man göra på valborg? jag hade ju räknat bort den helgen med tanken "jag är i sälen", men nu är jag ju inte det! =)

Den som lever får se.


Nu ska jag ta tag i ... nåt var det jag skulle göra men kommer jag inte ihåg det så kan jag ju fortsätta slappa i soffan eller hur?


Fan. Städa. Fan.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är trevligt att glömma bort att man ska städa, men inte lika trevligt att komma på det sen :P

2011-04-11 @ 16:30:39
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0