Good morning, ... not

Hello! Hur är det? Gud, vad jag är trött!! Jag borde inte vara det med tanke på att jag sov aplänge inatt, och igår på dagen.. Vill ni veta vad som hände igår? (det hoppas jag verkligen, eftersom jag tänker skriva det nu..)

jag gick hem tidigare från jobbet!

Anledningen? Den härliga veckan som vi tjejer får ca en gång/månad... Jag fick en sån helvetisk värk att jag knappt kunde stå upp (allvarligt, det kändes så) och Elin (min ängel) skickade hem mig när det var en timme kvar på mitt pass. Vill ni veta vad jag gjorde när jag kom hem? (åter igen, det hoppas jag..)

Jag tog Naproxen, la mig på soffan, sov och sedan låg jag där resten av dagen..
Om det inte hade varit för den konstant närvarande värken så hade det varit en skön slapp dag på soffan..

aja, värken var borta när jag vaknade idag, och tur det, för jag ska till syrran snart och sen så är jag barnvakt hela dagen imorrn. Det är inte kul att ha hand två barn och samtidigt ha mensvärk!

Nej, ska plocka lite grann här hemma nu, sen så in till stan på några ärenden och sen ut till Sanda


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0