Tuesday, your day?

Idag har det varit en skön dag. En sån där dag när man faktiskt inser att man har ett jäkla bra liv endå. Fast det ofta känns pissigt. Det var skönt att känna så, nu ska man bara komma ihåg den här känslan. =)

Idag har jag varit ledig och då har jag passat på att städa lite här hemma och så. Jag har även passat på att när jag har varit nere i lådor och dyl så har jag kollat om det är ngt där i som jag behöver ha med mig upp. Och en hel del saker kom fram från sina små gömmor =)

Nu har jag tänkt att jag ska ta mig an garderoben och kolla lite vilka kläder som ska med (nej, Angelica, jag tänker inte ha med mig sommarklänningarna!) dock så kan jag inte börja packa ner sådant ännu eftersom jag fortfarande behöver dom här nere.. (da!)

Sen så har jag faktiskt gjort en sak till med packningen (otroligt men sant). Jag har börjat kolla igenom vilka filmer jag ska ha med mig. Ok, jag vet att det inte riktigt är prio nr 1 men det är lite roligare än att kolla vilka kläder och handdukar man ska ha med sig... =)

Nej, garderoben var det, sen ska jag dyka ner i soffan och slappa.

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0