Strömsholm

Sådär, nu är man framme i Strömsholm. Eller, har varit framme ett tag men endå. Det gick iaf bra att köra, motorväg är rolig att köra!! =)

Och vill ni veta det bästa? (det vet jag att ni vill)

Jag körde inte fel en enda gång!!

Är mkt mkt stolt över mig själv, måste jag säga. Och jag har lekt elev idag, var med på Emmas sista lektion, om foderstater och hur man räknar ut dom. Ganska bra att kunna men inte den roligaste lektionen på en fredag eftermiddag.
Sen har vi varit och handlat och nu lagar vi(läs Emma) mat och sen blir det nog Idol och en massa prat.

Imorrn...vet jag inte riktigt vad som händer, kanske lite shopping i Västerås, vi ska iaf ut och äta på kvällen och sen ut. Resten löser sig... =)

Gud, vitlöksbrödet luktar gott! Ska nog gå och försöka sno en liten bit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0