Linköping

Hallo alla!
Nu har jag varit i Linköping i ca ett dygn, och hittills så är allt positivt! Kan till och med hitta lite grann, från Angelica till affärerna typ men endå =)

Att ta sig hit då? Jaaa, det var ett äventyr i alla fall.. Ett hett tips till alla som ska köra genom detta land nångång:

Se till att ni kommer upp på rätt håll på E20!

Det är satans jobbigt att försöka komma av och sedan komma rätt... Men det lyckades och jag har då lärt en till nyttig sak på min roadtrip, hur man kör fel och hur man kör rätt igen.. =)

Nu är Angelica hemma igen efter en dag i skolan, hon slutade kl 17 men kom hem nu. Jag skulle nog tycka om studentlivet =) Nu så vet jag inte vad vi ska göra.. Efter sex så ska Angelica ringa en klasskompis så ska vi hämta hennes nya tv (Angelicas kommentar till kompisen - Vi kan hämta den ikväll, för min kompis Anna har bilen med sig!). Och igår var det första vi gjorde en guidad tur genom Linköping i bilen, och då råkade vi åka till Ica
Maxi när Angelica behövde storhandla..

Hmm, börjar ana ett mönster, framförallt när det var Angelica som övertalade mig att ta bilen hit... -.-




I alla fall, idag har det varit fint väder här, om man bortser ifrån att det blåser. Angelica stack till skolan vid halv tio tiden och en stund efter det så bestämde jag mig för att ta en promenad, så det var musik i öronen och sen så har jag mest strosat runt där jag och Angelica tog en promenad igår kväll. Ganska skönt att bara promenera och tänka eller inte tänka vilket man nu är på humör för. Att bara lyssna på musiken.. Och framförallt, gå i en stad där man inte känner någon! (ok, känner en person men hon var faktiskt i skolan då).

Nä, nu ska jag umgås med personen som jag trotsade alla jäkla motorvägar för att komma hit!

Min älskade vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0