Happier Day

Är ordentligt gladare idag, mycket tack vare ett lååångt samtal med Angelica igår och så jobba med Caroline idag =) Det gör det hela lite lättare..

Vad gör jag uppe så här dags? Jag har ingen aning, jag började se filmen Fame (den gamla) och så fortsatte klockan att gå.. Hmm, kan vara dags att sussa eftersom om jag vill använda vatten här hemma imorrn så måste jag göra det innan klockan åtta på morgonen.. =/ Farbrorn den yngre kommer hit och då ska han och pappa fixa badrummet (eller börja iaf)

När dom gör det så flyr jag och mamma ut till syrran och Emys första tävling. Skrev jag flyr? Nä nä, jag menar att vi planerade det lååångt innan det andra blev bestämt. Mmm, långt innan. Rent sammanträffande att när två gubbar ska fixa ett badrum (bröder kan tilläggas), det som är så tyst och enkelt att fixa så åker jag och mamma hemifrån tidigt på morgonen för att komma hem på eftermiddagen. Mmm, rent sammanträffande! Yup. Jajamän. Helt positivt. Inget ljug.

ok, kan ni i alla fall låtsas att ni tror mig?

Godnatt

Kommentarer
Postat av: C

haha mm jag tror dig haha

2009-10-26 @ 11:14:38
URL: http://carolinemartell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0