Trött

Sitter nu och funderar på om jag ska sova ngt innan jobb kl 00. Jag är iofs lite trött, men jag vet att om jag bara sover ngn timme och sen ska upp och jobba, då är jag sååå jävla trött istället..

Naj, det får vi se hur det blir.. Har varit ute hos Emy och Anton idag, det var mysigt! Ska ut dit på söndag kväll igen och ha dom på måndag, då har dom bestämt att vi ska bara chokladbollar! Det ska bli spännande... =)

Man får ju passa på att ha dom nu, idag är det exakt två veckor tills jag flyttar!! *Gulp*
Har fått hela december schemat nu, föresten! Jag landande på ca 180 timmar, Me like! =)

Nej, nu ska jag spela en turnering på blip.se och sen så blir det nog sussa en liten stund.. Blir nog lite jobbig på jobbet annars.. =)


Nightynight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0