Sunday

Hello, hur mår ni idag?

Jag är trött.. Det blir väl lätt så när man jobbar natt.. Inatt gick det iaf ganska bra, det var dock mkt folk.. Men inte som i fredags när vi blev så gott som överkörda! Men vi har iaf en mkt snäll chef.. Som tack för bra jobbat när vi bara var 4 pers så fick vi en varsin biocheck av Magnus! Väldigt nice! =)

Imorrn så är jag ledig, men jag ska då till läkaren för mina mystiska fläckar.. Försöker att inte stressa upp mig, och det går faktiskt ganska bra.. Försöker dock att gå in med mentaliteten att jag inte kommer att få ett svar imorrn, dom lär få skicka prover innan vi får reda på ngt. Men men, allt löser sig på ngt sätt...

Föresten, fick reda på inatt att dom i Sälen har flyttat fram öppningsdatumet så nu börjar inte vi förens den 3 dec. Men vi fick även reda på att vi får tillgång till stugan den 27 nov, så det går framåt.. vääldigt sakta men endå säkert.. =)

Nej nu ska jag återgå till min slapparsöndag, vi är nog inte allt för mkt för att fira fars dag, pappa håller på att spacklar badrummet (det är iaf vad jag tror att han gör). Så mkt för fars dag... =) Fast han har iaf fått höra grattis och så hade vi tårta till fikat..

Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0