Stängning

Stängde i helgen, det var ganska mkt att göra båda dagarna men det bästa hände i lördags!

Det är strax efter midnatt, en kille som är inne hos oss varje helg kommer in (nej, raglar in), välter ner på en stol närmast dörren och där förblir han, han är så jävla full att han inte kommer upp. 5 min senare så har han somnat! Men han sitter inte still nej. Nej han gungar fram och tillbaka, kastar sig upp och ramlar ner igen och så fortsätter han. Sen kommer det bästa (eller det äckligaste hur man väljer att se det)
Han pissar på sig

Då bestämmer jag, martin och per att ingen av oss kommer att gå i närheten av honom, så martin ringde polisen. Det tog en liten stund innan dom kom så vi stod mest och kollade på honom. Det gjorde alla som satt där och åt oxå, och flera kom fram till oss och frågade vad vi skulle göra med honom. Sen kom polisen och hämtade honom, jag kan ju tillägga att dom skrattade när dom såg honom och kallade honom vid namn. Som Angelica sa: Det är ju bara tragiskt, när polisen kan ditt namn!"

Och det bästa? En del av hans "sömn" finns på film =)

Idag har jag varit ute hos Emy och Anton, nu hinner jag nog bara med att vara med dom en gång till innan flytten. Gud, vad jag kommer att sakna dom!!!!

Aja, sängen nästa, jobb imorrn 10:30-13:30. Björn skulle tydligen vara ledig så då jobbar jag istället. (jag har en sån bra kommentar nu, men den vågar jag inte skriva här, jag får säga den högt istället.. =) )

Bai

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo skriv kommentaren du tänkte på.. säkert kul

2009-11-17 @ 12:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0