Presentjakt

Vad det kan vara svårt att hitta en present till en 18åring ibland! En av kusinerna fyller 18 på torsdag och annars så brukar vi mest ge pengar mellan oss kusiner och så, men när man fyller 18 så förtjänar man ngt mer =)

Nu vet jag inte om hon brukar läsa här så jag vågar inte skriva vad jag har köpt, det får ni veta på fredag =)

Annars har jag inte gjort så mkt idag, sov väldigt dåligt inatt, armen bråkade.. - Eller det var väl egentligen stygnen som bråkar..
Jag vet att jag låter som en mes som gnäller över det här lilla, men jag är en liten mes när det gäller sprutor och sy och sånt. Och det kan jag faktiskt stå för, för samtidigt är jag modigt när det gäller annat. Som min kära mamma sa (håll i er nu)

Det är alltså lättare att dyka med hajar än ta en spruta?

Nu blev jag lite osäker på om det vara mamma som sa det eller om det var ngn annan... hm, får kolla upp det!

Nu ska jag spela lite Sims och sen kommer pappa hem om ett tag, sen är det jag och han hemma ikväll, både mamma och Mattias jobbar kväll..

Out


Kommentarer
Postat av: Jessica Hallvede

Vad en 18åring vill ha? En flaska champagne!! Hahahahah :P

2009-11-10 @ 19:23:30
URL: http://jessicaikent.blogg.se/
Postat av: Karolina

att hinna innan du åker är nog inget problem. kallt kan det bli iofs, du får spara den tills i sommar ;) annars kan jag fixa den när du kommer hem om det är så, i vår!

2009-11-11 @ 15:47:19
URL: http://kaaarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0