Not many days to go...

dagarna rullar på, som dom brukar göra.. Men av någon anledning så hinner jag inte med så mycket som jag skulle vilja göra.. Bad combination..

Jaha, idag var det sista dagen med älsklingarna på ett halvår, visst det var inte roligt men det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara.. Fick en påse med julklappar av dom idag, med en mycket bestämt order om att jag inte fick öppna dom innan julafton! Så det är väl bara att lyda =)

Hade mitt samtal med Magnus idag, det gick bra, fick bra tips och så. Och den där smidiga och lätta pärmen som jag kommer att bo med kommande halvåret.. =) har redan svarat på en hel del frågor. Efter det så fikade jag med Jennie och Sara, mkt mysigt!

Imorrn väntar en liten to do lista som just nu ser ut så här:

-Fika med Sofie från jobbet
-Lämna in lönlapp på Nordea
-Gå till Specsavers och spänna glasögon
-Köpa Twilight på engelska
-Ställa (förmodligen) dumma frågor om pärmen antingen till Sofie/Carro/Magnus.
-Packa!

Quit a busy day... =) Vad ska ni göra imorrn?

Kommentarer
Postat av: sofia

min onsdag har bestått av matteföreläsning, matteräkning, skrivande av ett tal (som jag nu äntligen är klar med) och så har jag hunnit till affären och köpt mig lite frukt... helt okej onsdag :)

lycka till med packandet och fixandet!

2009-11-25 @ 22:56:49
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0