Mys med vän

Det är vad som har hänt i mitt liv idag. Jag och Sara har varit en liten sväng på stan, sen hem hit för mat och film, (Skönheten&Odjuret och Tarzan). Efter det + en massa prat, så åkte vi hem till henne i Roma och där blev det ytterliggare en film (Twilight!) och ännu mer prat. =)
  Im gonna miss her när jag är borta, så som så många andra saker men det är ju bara för ett halvår och sen kommer jag hem igen! =)

Annars har det inte varit så mkt idag, jobbade ett kort pass, det var typ stendött, imorrn väntar stängning med Caroline och Sofie, ska bli kul.

Föresten, har nu bokat tid för att ta bort stygningen, på torsdag blev det. Kl. 11 och efter det blir det jobb direkt efter tror jag.. Får se..

Nej, nu ska jag fixa lite med datorn och sen så ska jag se insidan av mina ögonlock!


Bai!


PS, till Anonym, jag kan säga kommentaren till dig istället! =) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0