Här går det undan...

Lite kul när man ena sekunden blir undersökt av läkaren och nästa så ligger man på en brits och får en leverfläck bortopererad. Här går det undan.. =)

Men allt gick bra, hon tog bort en fläck, dom andra var det ingen fara med sa hon så det var väldigt skönt att få höra...! =)

Så nu sitter jag i soffan, med en arm som har stygn, tejp, bandage och den är fortfarande allmänt bortdomnad. Men det är ganska skönt för det lär ju göra ont när bedövningen släpper... Aja, nu slipper jag den iaf..

Nej, nu lär Angelica skratta men jag ska verkligen inte resa mig från soffan på hela dagen, jag ska inte göra ett dugg! Jag menar - hur ofta får man order från läkare att slappa på soffan hela dagen? =)


Out

Kommentarer
Postat av: Jessica Hallvede

Vad skönt att det gick så snabbt! Hoppas att du slipper ha ont, kramar

2009-11-09 @ 15:26:16
URL: http://jessicaikent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0